Lördag, 10 april 2010. Du är min biatch och jag piskar dig när jag vill!

Här sitter jag, här sitter Simon. Vi har en varsin dator framför oss. Har tappat orken att kommunicera på ett humant vis, utan skriver på Facebook till varandra:

Meli
moget att spela nördspel
Simon
Hyfsat kung, äger dig biatch!
Meli
du kan vara en biatch - du är min biatch och jag piskar dig när jag vill!
Simon
kom då!
Meli
fuck you
Simon
fuck off!
Meli
sug k'k

Jag undrar om det är de här som kallas kärlek?
Innan telefonen och datorn blev man tvungen att kommunicera på ett helt annat vis, dagens ungdom (även vuxna skall poängteras!) är så fruktansvärt förslappade. Men ibland kan det vara skönt att inte behöva säga något för att bli förstådd, men ifs så behövs inte alltid ord för att den man älskar skall förstå :)

Nu skall jag ta och bita min lilla biatch i rumpan och sedan släpa honom till sängs!

/ M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0