Onsdag, 29 juli. Äkta vänskap; Bullshit eller bullshit?

Hej och hå. Nu var det evigheter sedan jag senast skrev. Som jag nämde i det tidigare inlägget har en veckas vistelse i Göteborg avnjutits. Det har innefattat allt ifrån Liseberg till tatueringar. Yes box. Jag och Simon har gjort våra första tatueringar! Coooolt. Det är skönt att vara hemma igen, i vårt hem Simon. Det är verkligen lycka det jag känner för dig. Tusen myror i hela kroppen. Jag älskar den känslan. Jag älskar dig.

Nu till något som inte glädjer mig allt för mycket och som har gnagt inom mig den senaste tiden. Jag har vetat om detta en längre tid, men blundat för det hela. Så fort jag fått en liten vink ifrån ditt håll har jag blivit glad och de onda existerar inte. För hur kan någon som man håller av så mycket göra så? Du kan tydligen göra så. Du av någon vet hur jag mått. Jag kanske tycks vara skoningslös, men ju mer jag tänker på det, ju mer arg och ledsen blir jag.. "Meli har sån tur som har träffat dig, jag önskar att jag har varit före." Och du skall vara min vän? Jag visste inte att vänner gjorde så mot varandra. De var inte bara de orden som sas. Annat har sagts och t o m och på ett "oskyldigt sätt" gjorts. Det är bara en av många saker jag hört den senaste tiden. Men jag har blundat och skyddat dig, men inte en gång till..

Jag önskar dig alla lycka och tur, för fortsätter du så här mot dina närmaste är de två sakerna något du verkligen kommer att behöva..

/ M.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är go du Meli. <3

2009-07-29 @ 22:21:57
Postat av: Thérése

// Thérése ;)

2009-07-29 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0